Mulla oli visio ja tein yhden liivin. Ensin olin tosi tyytyväinen, mutta aamulla inhosin sitä. Joten purin sen ja tein uusiksi.Lopussa on tuo liivi ja alkuperäinen takki.
Hauska projekti, mutta melko aikaa vievää saada nuo hapsut esille. Trin ne ratkojalla raaputtamalla ja pistin itseäni koko ajan etusormeen. Pitää varmaan hankkia metallinen sormustin.